නිවැරදිව ඉංශ්‍රීසි ලියමු



ආයුබෝවන් යාළුවනේ!

අද නම් මම අපේ යාළුවන්ට ගොඩක් වැදගත් සොෆ්ට්වෙයාර් එකක් තමයි අරගෙන ආවේ. මේක අපි හැමෝටම ඉතාමත් වැදගත් වෙයි කියලා මම හිතනවා. අපි ඉංශ්‍රීසි ටයිප් කරනකොට අපි අතින් අකුරු එහෙම වරදින්න පුළුවන්. ඒ වගේම අපි ටයිප් කරන වාක්‍යයක ව්‍යාකරණ වැරදි නම් ඒ බවත් අපට නිවැරදිව බලා ගන්න පුළුවන්. මම ඔයාලට පොඩි උදාහරණයක් පෙන්වන්නම්. පහතින් බලන්නකො.



ඔයාලට පේනවා ඇති මම වැරදියට වාක්‍යය ටයිප් කරලා තියෙනවා. නමුත් මට මේ මෘදුකාංගය හරහා එය නිවැරදිව පෙන්නුම් කරනවා ඔයාලට පේනවා ඇති.

මේ මෘදුකාංගය Ginger නමින් හදුන්වනු ලබනවා. ඔයාලටත් පුළුවන් මේ මෘදුකාංගය පහතින් ඇති ලින්ක් එක උපකාර කරගෙන බාගත කරගෙන භාවිතා කරන්න.

Ginger Software


ඔයාලා මේ ටිකත් බලලා ඉන්නකො.





හොදයි නේද මේක? තවත් Post එකකින් හමුවෙමු. සතුටින් ඉන්න.
SHARE

Nena Mansala

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment